Ada Barang Tak Pakai? Jangan Simpan, Jual di Mudah.my!

Salam hormat,

Dah lama saya tak update blog ini. Tujuan saya update ni kerana saya ingin berikan khabar germbira kepada anda. Saya sempat beremel dengan Raja Kamil (otai IM) beberapa hari lepas, katanya dia menurunkan harga produk Panduan Mudah.My miliknya. Tapi......................


Anda ada kasut, handphone, komputer atau barang-barang terpakai lain? Barang-barang ni, kalau dibiarkan akan buat semak je kat stor belakang rumah anda tu. Dah la sekarang ni wabak denggi makin meningkat. Jangan kerana barang-barang yang tidak anda gunakan itu, anda mendapat penyakit.

Kalau nak buang, sayang. Dah lah nak dapat dulu bukan main susah, tapi, kalau tak buang,..ahh, serba salah pulak rasa hati ini kan? Haa, itulah dilema saya beberapa bulan yang lepas. Sehinggalah saya terjumpa satu cara bagaimana menukarkan barangan terpakai tadi kepada wang tunai.

Nak tahu caranya?

Ok, mudah sahaja. Anda lawati www.mudah.my, dan iklankan barangan terpakai tersebut. Senang sangat, tak perlu daftar atau bayar apa-apa pun. Baiklah, sebenarnya, tip di atas merupakan sedutan daripada produk Raja Kamil (www.rajakamil.biz)

Beriklan di mudah.my memang mudah. Tapi ada yang mengadu kepada saya, dah lama siarkan iklan tapi tiada respon pun. Haa, parah tu. Kalau tiada respon, kemungkinan besar iklan kita tu tiada orang tengokla jawabnya. Jadi sebab itulah saya terbitkan post ini khas untuk anda. 

Harapan saya supaya anda boleh menjana wang dengan pantas menggunakan mudah.my sebagai mediumnya dengan menjual barangan yang anda dah tidak gunakan. Jom lihat bawah ni.

Produk yang boleh didapati di Panduan Mudah.My, sebenarnya mempunyai :
-5 cara untuk buat duit di mudah.my
-2 cara untuk jadikan iklan anda menarik
-8 cara untuk tukarkan pelawat iklan anda kepada pembeli serta merta
-serta beberapa tips dan trik lagi.

Betul, semua tip itu anda boleh dapati di Panduan Mudah.My Sekarang ini, dapatlah anda jadikan rumah anda kemas sikit di samping mendapat pendapatan sampingan. Jual surat khabar lama pun belum tentu boleh dapat RM342 dalam seminggu.

Jangan lupa layari Panduan Mudah.My hari ini juga.

PS : Dengar cerita, produk ini akan dinaikkan harga dalam masa terdekat.
PSS: Tawaran harga RM70 hanya sehingga 27 sept ni saja ok.


0 comments:

Mengenai Penulis

Penulis merupakan seorang pelajar yang masih menuntut. Berminat dalam bidang kejuruteraan, perniagaan internet dan juga hubungan. Penulis juga ingin menyebarkan/berkongsi ilmu yang ada, supaya ia tidak menjadi sia-sia. Selamat membaca dan salam perkenalan.

Ikhlas,

Norazwan aka Juan