Surat Khabar Lama, Old News Paper, Pia Per Lia Me...

Salam hormat,


Apa khabar anda semua hari ini. Saya masih lagi ingin berkongsikan cara buat duit mudah dalam masa 24jam. Saya sendiri yang melakukannya. Dan yang paling penting itu adalah pengalaman saya sendiri menjual di web mudah.my. Saya cuma boleh beritahu anda cara, tetapi anda yang perlu melakukannya sendiri.

Nak baca pengalaman saya? Saya ada berikan testimomial di Panduan Buat Duit Dengan Mudah.my

Biasa dengar tak anda dengar van bising-bising seperti dalam tajuk di atas? Ya, sama macam tajuk tu kat kediaman anda? Pasti ada bukan. Ya, saya memang biasa dengar. Masa kecil-kecil dulu, selalu juga saya jual surat khabar lama. Dapatlah saya beli Tamiya (alah kereta mainan yang guna bateri tu). Selain van surat khabar lama, ada juga van yang beli barang-barang terpakai. (tak kisah van/lori/motor tiga roda ye)


Jika anda nak tahu, salah satu sumber pendapatan saya adalah dengan menjual barang-barang terpakai. Sebenarnya ia lagi menguntungkan dari anda biar barang tersebut terbiar dan menyemakkan kawasan rumah anda. Van tadi tu macam-macam yang dia beli. Dari basikal buruk, hingga ke kereta buruk.

Tapi itu dululah, sebelum saya dengar Panduan Buat Duit Dengan Mudah.my oleh saudara Raja Kamil (www.rajakamil.biz).

Sekarang ni, semua barang terpakai (baca: tak pakai), saya jual dekat mudah.my. Sebenarnya ia lagi menguntungkan. Bayangkan, sebuah motor yang hanya dibayar RM50 sahaja jika dijual di kedai besi buruk, saudara Raja Kamil dapat jualnya pada RM13,000 (baca: banyaknya) bila menjual di mudah.my.
Ya, RM13,000. Banyak atau tak? Berapa lama ke nak dapat RM13,000 tu?

Mungkin tak besar jika itulah pendapatan yang anda boleh capai dalam sebulan, tetapi bagaimana pula jika RM13,000 itu diperolehi dalam 2 hari sahaja? Ya. Terima kasih kepada Raja Kamil, kerana sudi menerbitkan panduan ini.

Kalau anda hendak mempelajari bagaimana beliau menghasilkan jualan tersebut, layari Panduan Buat Duit Dengan Mudah.my hari ini juga.

PS : Dalam sehari, beliau hanya terima 3 pembelian sahaja !!!

PSS : Harga RM70 je sekarang ni. Tapi sampai 27 Sept ni je tau. Jika anda sudah dapat gaji baik beli sekarang sebelum Raja Kamil menaikkan harganya semula. 

PSSS :  Panduan Buat Duit Dengan Mudah.my dalam bentuk audio ye. Bukan ebook, anda perlu dengar, fahamkan dan buat. Then, dapat la duit dari hasil usaha anda tu. Kalau tak faham, boleh ulang dengar banyak-banyak kali.

PSSSS : Jangan lupa beli Panduan Buat Duit Dengan Mudah.my untuk kesenangan anda!

Cukuplah pesanan saya tu. Banyak pulak rasanya. Hehe, tangan ni gatal nak menaip agaknya. Itu yang banyak tu. Selagi saya mampu, saya akan membantu anda. Sebab apa? Sebab ia sangat mudah untuk dilakukan. Jumpa lagi...


0 comments:

Mengenai Penulis

Penulis merupakan seorang pelajar yang masih menuntut. Berminat dalam bidang kejuruteraan, perniagaan internet dan juga hubungan. Penulis juga ingin menyebarkan/berkongsi ilmu yang ada, supaya ia tidak menjadi sia-sia. Selamat membaca dan salam perkenalan.

Ikhlas,

Norazwan aka Juan